Make-up

Noile adiții la colecție

13330441_1076135762447526_1178326264_n

Că tot s-a deschis primul magazin NYX din România m-am gândit să văd și eu dacă se ridică așteptărilor, așa că mi-am cumpărat un blush (HD blush Intuition) și un creion de sprâncene în nuanța Charcoal. M-au surprins plăcut încă de dinainte să deschid coletul: am dat comanda vineri și (din fericire) serviciul de curierat livrează și sâmbăta. Dar m-am îndrăgostit de ele iremediabil după ce le-am încercat.

Fardul de obraz este pudra și m-a surprins textura cremoasă. Am avut impresia că am comandat greșit și că mi-am luat, de fapt, unul cremă. Se întinde foarte ușor, datorită texturii, și este foarte pigmentat. Momentan am facut doar swatch-ul, nu l-am încercat și pe ten, dar mă aștept să reziste foarte bine și să fie ușor de „dozat” pe pensulă. Voi reveni cu impresii.13330399_1076137375780698_373534938_n

Am stat destul timp să mă gândesc dacă să merg spre nuanța charcoal a creionului de sprâncene sau nu. Într-un final am zis că totuși nu poate fii mai rău decât creionul negru. Ca să-mi înțelegeți dilema, culoarea naturală a părului meu este șaten deschis iar sprâncenele sunt cu aproape două nuanțe mai închise de atât. Am încercat un creion negru și m-am simțit ca și cum mi-aș fii trasat două dungi groase cu markerul pe față, iar creionul maron închis pe care l-am folosit în ultima vreme era cam prea deschis. Se pare că totuși am nimerit-o de data aceasta. Creionul are mina moale dar suficient de rezistentă cât să nu se rupă de la primele utilizări. Peria de la celălalt capăt este mai moale și mai fină decât ce am încercat până acum, ușurând întinderea și uniformizarea creionului. Aceasta este ajutată și de textura cremoasă a produsului. Voi reveni cu poze „before” fără creion și cu cel maron închis.

eye

Later edit: Am spus că blushul este foarte pigmentat. De fapt, „foarte” nici nu începe să-l descrie! Am atins (atins, nu frecat) pensula de el de două ori, și s-a luat FOARTE mult pe ea. Când l-am pus pe obraz arătam ca un clovn. Se întinde bine, nu dă senzația de ten încărcat (nici nu îl simți) dar aveți muuultă grijă cât luați pe  pensulă.

Lasă un răspuns

