Make-up

Colecția – Partea a IIa

Pentru că v-am vorbit mai devreme despre produsele mele pentru față, aș vrea să trec la o parte importantă a rutinei mele zilnice, și anume pensulele. Sunt necesare, dar nu indispensabile, unele produse cremă (cum ar fi fondul de ten, corectorul, iluminatorul cremă etc.) se pot întinde foarte bine cu degetele. Mare parte din colecția de pensule sunt pentru fardul de pleoape și tușului cremă, urmate de pensule pentru față și un piaptăn cu perie pentru sprâncene. Le voi lua pe rând, începând din stânga fotografiei.

20160525_211254

Piaptănul de sprâncene are trei piese: piaptănul, per se,o perie și o pensulă.Pensula eu o folosesc pentru iluminarea și corectarea sprâncenelor, dar se poate folosi și pentru fardul  de sprâncene. Peria ar fii bună daca nu ar avea partea de jos divergentă, de asta prefer să folosesc peria cu care vin creioanele (și pentru că sunt mai mici și mai usor de manevrat).

Următoarea este o pensulă de fard de pleoape, sintetică, pe care o folosesc pentru întinsul conturului (am tenul foarte deschis și ca să nu arate urât conturul, amestec corectorul închis cu o nuanță mai deschisă și aplic cu pensula).

Pensula înclinată pentru tuș-cremă este una dintre preferatele mele. Întinde tușul uniform și ușor și se poate obține un cat-eye perfect mult mai repede decât cu o pensulă cum este ceaplată de la ELF (a șasea de la stânga).

Pensula „Flawless Concealar” de  la ELF este foarte bună atât pentru întinderea corectorului, căt și pentru aplicarea iluminatorului pudră (în lipsa pensulei speciale în evantai. Când n-ai, te adaptezi). Dar, atenție, nu luați iluminatorul pe toată pensula, luați doar pe o parte pentru a fii sigure că puneți iluminatorul doar acolo unde trebuie.

Urmează pensula pentru pliul pleoapei. Forma în care sunt tăiați perii, forma de dom, este ideală pentru aplicarea fardului în pliu dar și în colțul extern, iar densitatea ajută foarte mult la blending (estompare, amestecare, cum vreți să-i spuneți, eu o să folosesc în continuare „blending”. Defect de la urmărirea prea multor tutoriale în engleză.).

Pensula „Flat Eyeliner” am folosit-o mult timp și am fost mulțumită de ea. Până am descoperit penusula înclinată. Acum o folosesc ca să aplic fard pe pleoapa inferioară.

Pensula „Defining Eye” o folosesc în principal în colțul intern al ochiului, dar pentru că este suficient de pufoasă se poate folosi și pentru a aplica fardul pe pleoapa mobilă. Nu o recomand totuși dacă vreți să aplicați pigmenți, sau farduri cu mult sclipici. Pentru acestea aveți nevoie de o pensulă mai scurtă și robustă, altfel vă veți trezi cu foarte mult sclipici pe față.

Pensula de smudge (întindere? murdărie? mâzgăleală? Cel mai bine se potrivește întindere. Rămân la smudge)se foloseste pentru întinderea creionului kajal pe pleoapă ca să obțineți look-ul de smokey eyes. Sincer, mie nu mi-a ieșit niciodata. Nu cred că din cauza pensulei ci din cauza creioanelor: nu am unele care  sa fie atât de cremoase încât să se întindă cu pensula (ele se întind în tot pliul dacă nu îmi dau cu fard înainte sa le aplic, și în loc de smokey-eyes am racoon-eyes.). O folosesc ca să  aplic cu mai multă precizie fardul în colțul extern dar și pe pleoapa inferioară.

Că vorbeam mai devreme despre o pensulă scurtă și robustă, cea pentru fardul de pleoape de la ELF este foarte bună pentru orice fel de fard. În special pentru cele care nu se întind ci mai mult se presează pe pleoapă (pigmenți, sclipici).

Pensula de blending este preferata mea. Foarte pufoasă, formă de dom, perfectă pentru a obține trecerea de la o culoare la alta. O folosesc ca să aplic culoarea de tranziție în pliul pleoapei. Nu are aceeași precizie ca cea pentru pliu, și nici nu trebuie. E făcută pentru tranziție și amestec. Dintre toate pensulele de fard de până acum, aceasta se poate folosi singură pentru a obține look-ul perfect.

Pensula „Small stipple” se poate folosi pentru toate produsele cremă de față (fond de ten, blush, corector). Întinde foarte bine și nu lasă multe dungi. Eu am început s-o folosesc pentru blush pudră și vreau să vă spun că merge perfect. E mult mai ușor să luați cantitatea pe care o vreți decât cu o pensulă specială de blush.

Urmează pensula de blush și contur. Am folosit-o pentru bronzer și pentru blush și își face treaba foarte bine. E pufoasă, nu zgârie și întinde bine.

În final, pensula pentru față pe care o folosesc la aplicarea  pudrei transparente pentru fixarea produselor cremă.

2 gânduri despre „Colecția – Partea a IIa

Lasă un răspuns

