Make-up

Cut-crease tutorial

De când am început să urmăresc tutoriale pe youtube m-am îndrăgostit de acest look. El presupune, de fapt, aplicarea unor culori închise în pliul pleoapei şi o nuanță deschisă (de obicei alb) pe pleoapa mobilă.13348897_1077823732278729_969277064_n

De ce ai nevoie? Eu am folosit trei pensule: pensula de blending, pensula pentru pliul pleoapei şi o pensulă robustă pentru fard. Găsiți informații despre pensule aici. Nu putem vorbi despre machiaj fără fard, nu? Am folosit paleta The Blushing Nudes de la Maybelline şi Flawless Eyeshadow în Tantalizing Taupe de la ELF. De asemenea, un primer pentru ochi şi/sau corector lichid dacă vreți să păstrați linia din pliu dreaptă. Pentru finalizare avem nevoie de tuş şi, evident, mascara.

Pentru început, putem să aplicăm primer-ul (eu nu l-am folosit decât la final ca să curăț pleoapa mobilă). E opțional. Am observat că fardul din pliu rezistă şi fără primer. Apoi, luăm o nuanță pe care o vom folosi ca o bază. Eu am aplicat prima nuanță din paleta de la ELF, un bej mat pe care l-am pus cu pensula de blending.

13335471_1077823718945397_1915380343_n

Am folosit în continuare pensula mai mare de blending pentru a pune primul fard – a doua nuanță de pe primul rând – şi l-am aplicat in pliul pleoapei începând din colțul extern spre cel intern cu mişcări ca de ştergător de parbriz (suna mai bine în engleză).

Nu uitați să nu luați prea mult fard pe pensulă, mai bine să aveți ce să puneți decât să trebuiască să vă demachiați pentru că ați pus prea mult.

13335399_1077823708945398_1266266173_n

Pentru următoarea culoare din pliu m-am întors la paleta ELF, am luat a treia nuanță, de data aceasta cu cealaltă pensulă de blending, cea micuță, pentru o mai bună definire a pliului și am reînceput mișcările de ștergător. Opțional, puteți să adăugați și puțin negru pentru a crea dimensiune.

13348809_1077823695612066_655317193_n

 

Am terminat cu pliul, ne mutăm pe pleoapă. Cu pensula scurtă eu am luat albul din paleta de la Maybelline și l-am aplicat de la linia genelor și până unde începe pliul. Ca să fiți sigure ca obțineți acea linie definită din pliu, puteți să aplicați, înainte de fardul de pleoapă, o cantitate mică de corector, sau primer.

13348782_1077823692278733_1689476702_n

Într-un final, aplicăm tușul (cat-eye sau o simplă linie deasupra genelor) și mascara și ati obținut un look potrivit atât pentru zi, pentru că nu am folosit culori prea închise, cât și pentru seara.

Fotor_146463079350176

Pentru mai multă claritate atașez link-ul către tutorialul video de unde l-am învătat eu: https://youtu.be/bqOIUgt_T1c

Lasă un răspuns

