Make-up

Nivea Care Cream – review

20160611_112313

Spuneam într-un articol anterior că hidratarea tenului este esențială. Atât vara, cât și, mai ales, iarna tenul nostru are nevoie de ajutor. Găsirea cremei perfecte durează ceva timp și depinde de preferințe. Eu, momentan, sunt încă în faza de căutare. Am încercat creme de la Yves Rocher, Garnier, Avon și s-a ivit ocazia să încerc și Nivea (buget de studentă, nu-mi permit încă produse de lux și nu știu exact dacă s-ar ridica așteptărilor – nu merg pe ideea că dacă e scump trebuie să fie bun).

E varianta mini pe care am primit-o la ofertă cu apa micelară și, inițial, când am ajuns acasă și am văzut că este pentru față și corp am rămas dezamăgită. Nu prea îmi plac cremele care sunt în același timp pentru față și corp pentru că știu că pielea diferă ușor între aceste zone. O cremă pentru corp are o consistență mai mare și uleioasă față de una strict pentru ten (vezi crema Nivea din cutiuța albastră) iar asta face ca cea de corp să nu se absoarbă la fel de bine ca cea pentru față și, în același timp, să lase prea mult ulei pe ten. Mă bucur, în schimb, că m-am decis să o încerc.

20160611_115135

La prima vedere pare că are o consistență mai groasă, dar odată aplicată observi că se întinde foarte ușor, nu încarcă tenul și nu lasă senzația de grăsime (perfect pentru tenul meu normal spre mixt). Are un miros plăcut și discret, similar (dacă nu chiar același) cu cel al cremei din cutiuța albastră. Important de reținut este că nu conține parabeni.

De când am primit-o o folosesc ca bază de machiaj pe timul zilei, pentru că atunci tenul are nevoie de cea mai multă hidratare. Pentru seara, după demachiere, folosesc crema de la Garnier Essentials. O prefer pe aceasta pentru seara pentru că are o consistență ceva mai scăzută, mai apoasă, iar dimineața nu trebuie să mă confrunt cu tenul  lipicios sau foarte gras.

Voi reveni și cu un review pentru apa micelară pe care abia aștept s-o încerc.

Later edit: După puțină cercetare și un pont prietenos, am descoperit că e recomandat ca seara să folosești o cremă mai grasă, pentru regenerare.

 

 

2 gânduri despre „Nivea Care Cream – review

Lasă un răspuns

