Make-up

Colecția de rujuri (Partea a IIIa)

20160525_211122

Continuând cu mica mea colecție, astăzi o să vă vorbesc despre rujurile mele. Ca prezentare generală, am patru rujuri ELF (vă voi prezenta doar trei pentru că, din păcate, unul mi s-a rupt), unul de la Yves Rocher si cel lichid de la Aura.

Voi începe cu cele de la ELF. Mai întâi, raportul calitate-preț este extraordinar, rujurile rezistă foarte mult (nu de puține ori mi s-a întâmplat ca în dimineața după seara în care le-am purtat și după demachiere să mă trezesc că încă șterg rujul), sunt foarte cremoase, se întind ușor și totul la un preț accesibil pentru toate buzunarele. Nuanțele pe care le am sunt: Fearless (cel mai folosit, un roșu puternic), Charming (un nude roz pudrat) și Posh ( un mahon superb). Rujurile sunt foarte pigmentate și nu ai nevoie de mai mult de un strat pentru a obține culoarea.

Cel de la Yves Rocher este în nuanța Rose Poudree din gama Grand Rouge. Față de Charming de la ELF este mult mai nude, pe mine arată ca și cum mi-am dat cu un balsam cu puțin sclipici. E cremos și foarte ușor, nici nu zici că porți ruj. Nu știu să vă spun de preț pentru că l-am primit cadou la o comandă.

În final, singurul meu ruj mat, cel de la Aura în nuanța Seven Sins. Mi-a luat ceva să mă hotărăsc să-l cumpăr pentru că am o mini-fobie de glossuri și rujuri lichide care se întind pe toată fața când bate vântul și ai părul desprins. Din fericire, acesta nu e așa. Se usucă repede pe buze, chiar și când îl aplici peste un balsam. Nu lasă senzația de buze uscate și se poate reaplica fără să se strângă în pliuri și fără să se șteargă. Cât despre persistența lui pe buze… dacă nu mănânci și nu bei nimic, nici măcar cu paiul, merge undeva la 2-3 ore, poate chiar mai puțin. Am încercat să îl aplic după ce m-am dat cu un creion de buze (pe toată suprafața) dar nici așa nu l-am făcut să reziste mai mult (plus că atunci când începe să se șteargă se vede urma de la creion).

Am adăugat și lip swatches și un swatch pe mână:

Fotor_146574645045783
1. Seven Sins; 2. Posh; 3. Fearless; 4. Rose Poudree; 5. Charming
Un gând despre „Colecția de rujuri (Partea a IIIa)

Lasă un răspuns

