Make-up

Apă micelară Nivea – first impression

Cum spuneam și într-un alt articol, fiind pe un buget de studentă mereu încerc să găsesc produse bune la prețuri mici. Asta, desigur, înseamnă o perioadă lungă de trial-and-error pentru a găsi produsul perfect.

20160617_184600

Am început să folosesc apa micelară cam acum un an. De fapt, nici nu am început cu apa micelară ci cu apa termală de la Avene (care, apropo, este excelentă – scumpă, dar își merită fiecare bănuț). Apoi am trecut la Bioderma, care se menține pe primul loc în topul meu al apelor micelare. Raportul calitate-preț este bun (pentru o sticluță de 500ml) dar tot mi se pare cam mult (depinde și de unde cumperi). Așa că, m-am gândit să le încerc și pe cele pe care le poți cumpăra din orice supermarket, începând cu cea de la L’Oreal (îi voi face un mini review într-un articol de „Empties” mai târziu), și ajungând la Nivea.

Spune că e 3 în 1 (ca nesul -hihi- I made me laugh :-)) ) pentru că hidratează tenul, îl curăță de impurități și îndepărtează machiajul. Nu are parfum, ceea ce e un plus pentru cele cu tenul sensibil (deși am înțeles că au apă micelară specială pentru asta), nici parabeni și nici coloranți. La prima vedere, sau, mai bine zis, la prima trecere a dischetei demachiante peste fața machiată, am rămas surprinsă de cât de ușor curăță machiajul. Și nu doar fondul de ten, ci și machiajul ochilor care îmi dă uneori bătăi de cap.

Per total, pielea se simte hidratată și revigorată, mai ales după o zi caldă ca aceasta, iar rapotul calitate-preț mă face să mă găndesc că am găsit produsul pe care îl voi folosi în continuare. Două minusuri, în schimb: 1. Nu există variantă mai mare de 200ml; 2. După ce s-a uscat pe față, a lasat o senzație cam lipicoasă; și mâna cu care m-am demachiat era la fel. Senzația nu a dispărut după ce mi-am dat cu crema hidratantă, tot de la ei (review aici).

Să vedem cum se descurcă în timp.

4 gânduri despre „Apă micelară Nivea – first impression

  1. Îmi plac tare mult produsele Nivea, iar această apă micelara nu face excepție. Eu mi-am mai cumpărat la reduceri încă vreo 3 sticlute sa am 😂 Într-adevăr e un dezavantaj ca nu au si sticle mai mari, dar uneori au prin supermarketuri pachete de 2 sticle si iesi mult mai convenabil. :*

    Apreciat de 1 persoană

  2. Hmm, nu am fost deloc foarte buna prietena cu produsele Nivea. In copilarie foloseam micutele creme (cutiutele albastre), iar de curand (de prin iunie, mai exact) folosesc apa micelara de la Nivea. Spre uimirea mea, mi-a fost pe plac, insa nu am simtit sa mi fie tenul lipicios dupa utilizare..si ceea ce m-a convins este faptul ca nu imi irita tenul care este destul de sensibil..eu nu folosesc crema hidratanta dupa, ci un gen de curatare, impotriva acneei, duac(am scris pe blog despre el). Pupici!

    Apreciază

    1. Adevarul este ca dupa cateva utilizari nu am mai simtit senzatia de ten lipicios, deci este destul de probabil ca tenul meu sa fi fost de vina acolo. Nu de alta, dar zilele trecute am avut exact aceeasi senzatie dupa folosirea altei ape micelare. Per total, si mie mi-a placut foarte mult. Singurul inconvenient este ca mi se pare foarte mica 😂. Intr-o alta ordine de idei, am incercat si eu Duac, dar crema, si mi s-a parut chiar foarte bun.
      Zi faina! 😙

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

