Make-up

Maybelline Vivid Matte Liquid

13510646_1092354714158964_546057770_n

Mi-au plăcut întotdeauna produsele de la Maybelline fiind unele din cele mai bune, și ieftine, pe care le poți cumpăra și din alte magazine decât cele de profil. De când am văzut pe Instagram că au scos o gamă nouă de rujuri lichide mate am știut că trebuie să-mi cumpăr macar o nuanță. Apoi, întâmplător, cât timp eram la cumpărături, am trecut și prin raionul de cosmetice din hipermarket, le-am văzut aranjate frumos acolo nu m-am putut abține să nu fac măcar niște swatch-uri. Trebuie să recunosc, spre rușinea mea, că am stat mai mult decât mă așteptam ca să mă hotărăsc ce nuanță să-mi cumpăr (chestie cu care m-am obișnuit, doar că acum a fost mult mai rău).

Au zece nuanțe variind de la nudes până la cele mai îndrăznețe culori – prună coaptă („n-am găsit altă rimă”) și un mov electric. Din păcate, pe raft erau doar patru nuanțe (nu că aș putea eu să port nuanțele îndrăznețe, doar că mi-ar fi plăcut să le testez pe mână) cuminți – nu le-am reținut numele și nu vreau să induc în eroare. Am rămas surprinsă de cât de  ușor se întind pe mână și de cât de cremoase sunt. Abia așteptam să ajung acasă ca să-l încerc pe cel pe care l-am cumpărat.

M-am horărât, într-un final, la nunața Nude Flush (05) pentru că nu am destule rujuri nude (you never have enough lipsticks, am I right?!). Cum spuneam și mai sus este foarte cremos, nu usucă buzele ca alte rujuri mate ci, mai degrabă le hidratează (un mare plus din partea mea) si se întinde extrem de ușor. Este așa de ușor încât după un timp nici nu mai simți că porti altceva decât un balsam.

13480291_1092340060827096_590721197_n
Așa arată swatch-ul pe mână

Ca minusuri: nu rezistă la transfer mai deloc, așa că trebuie să îl ai cu tine oricând ști că bei (chiar și cu paiul) sau mănânci. Durează destul de mult să se usuce, de fapt, nu se usucă în întregime ceea ce e cam double-ended, pe de-o parte nu usucă buzele și nu se strânge, pe de altă parte nu ajunge să fie complet mat decât târziu, după ce s-a șters excesul (în mare parte pe dinți dacă nu ești atentă).

Per total, formula e bună, foarte hidratantă, cremoasă și ușoară, perfectă pentru cineva care preferă rujurile semi-mate, aș spune. Culorile sunt superbe iar eu cred că nu mă voi limita doar la o nuanță, but all in due time.

13522386_1092340014160434_1136610779_n
Așa arată imediat după aplicare: aproape ca un gloss, dar nu la fel de lichid.

 

2 gânduri despre „Maybelline Vivid Matte Liquid

Lasă un comentariu