Make-up

Primer Fix & Protect Rimmel

Astăzi o să vă vorbesc despre baza mea preferată de machiaj. De fapt, chiar prima mea baza de machiaj (știu, știu, am trăit într-o peșteră :)) ). Am mai încercat, ce-i drept, altă bază de machiaj mai de mult, dar nu m-a convins. Plus că avea un miros foarte dubios. Așa că, uitându-mă, ca de obicei, la cosmetice, am văzut primerul de la Rimmel, și m-am gândit să-i dau o șansă, mai ales că are și FPS 25.

13521613_1094216760639426_79480467_n

Trebuia să-l încerc imediat cum l-am cumpărat, chiar dacă nu mai plecam nicăieri, deci nu pot să vă spun, încă, nimic despre cât rezistă și cum se comportă timp mai lung de o jumătate de oră. Ce mi-a plăcut de cum l-am deschis a fost mirosul: foarte plăcut și discret, îmi amintește de mirosul unor creme de plajă (de fapt, e combinația aceea de cremă de plajă și miros de nisip). Are o textură foarte fină și ușoară, nu e lipicios, și cred că asta îmi place cel mai mult la el.

Se întinde foarte ușor, atât cu degetele, cât și cu burețelul de machiaj ori cu pensula. Este absorbit rapid de piele, o lasă extrem de catifelată și cu porii aproape invizibili. Face fondul de ten să se blenduiască fără efort. Indiferent de ce tip de fond de ten folosiți (eu l-am încercat și cu cel spumă Stay Matte și cu cel lichid Match Perfection) veți obține aceleași rezultate. Eu am aplicat primerul după ce mi-am dat cu o cremă hidratantă (pas obligatoriu indiferent de cât machiaj folosiți). Trebuie să vă spun că nicio cremă nu mi-a lăsat tenul atât de catifelat ca primerul, sau poate nu am găsit-o încă.

Off-topic: Nu v-aș sfătui să folosiți burețelul de machiaj pe timpul verii: pentru că trebuie să îl folosiți umed, își va lăsa toată umezeala în ten și vă va face să transpirați mai repede și mai mult cu senzația aceea neplăcută de „față care se topește”.

Ah, și am uitat să menționez că are particule foarte fine de sclipici dând o strălucire naturală pielii care se vede ușor și prin fondul de ten.

 

Un gând despre „Primer Fix & Protect Rimmel

Lasă un răspuns

