Make-up

Mad for Matte – Review

13663523_1103100839751018_1222988086_o

De curând mi-am descoperit pasiunea pentru culorile mate, și am început să le caut în rujuri  și mai ales în paletele de farduri. Pusesem ochii, de ceva timp, pe niște palete de la ELF pe care nu le găseam în stoc de fiecare dată când intram pe site. Astrele s-au aliniat în așa fel încât am găsit paleta perfectă. Și mai mult de atât, era și în stoc, și la reducere. I had to have it.

Am fost așa nerăbdătoare când am primit coletul, încât am rupt cutia (I’m such a savage :)) ). Când am ajuns la paletă, am rămas puțin dezamăgită de cât de mică e, dar mi-am revenit când am început să fac swatch-urile.

Sunt cele mai catifelate farduri pe care le-am avut până acum. Se întind foarte bine, se blenduiesc ușor, sunt pigmentate (primele două nuanțe nude nu mi-au ieșit în swatch, dar pe pleoapă se văd foarte bine). Cât despre rezistență, cu primerul de la ei, îmi rezistă lejer de la 7 dimineața până seara la 18-19 când mă demachiam. Și asta în zilele calde, ceea ce mi se pare mai mult decât suficient.

Unul din motivele pentru care îmi plac atât de mult culorile mate e faptul că nu există fall-out ca la cele sidefate sau cu sclipici (sau cel puțin, nu am observat fall-out la paleta asta). Per total, raportul calitate-preț este unul foarte bun iar eu nu am avut probleme cu produsele de la ELF până acum, și sunt foarte mulțumită de ele.

Momentan am încercat doar primele cinci nuanțe pentru un machiaj ușor, de zi. Abia aștept să le încerc și pe celelalte într-un smokey-eye.

Lasă un răspuns

