Make-up

Fond de ten Rimmel Match Perfection – review & first impression

20160802_093615

După o absență prea lungă mi-am făcut timp să mai scriu și pe blog. Vreau să vă vorbesc astăzi despre noul meu fond de ten preferat: Rimmel Match Perfection. Am avut emoții când l-am cumpărat pentru că nu eram sigură dacă îmi nimeresc nuanța (l-am cumpărat online), dar când a venit coletul m-am liniștit.

20160802_093642

Ceea ce m-a făcut să-l cumpăr a fost faptul că are FPS 20 (bine, cred că a contat și că era la promoție cu primerul – review aici), și că am vrut să mai încerc un fond de ten de la Rimmel știind cât de mult mi-a plăcut Stay Matte. Iar, în opinia mea, n-am dat greș. Este unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care l-am încercat. Ușor pe ten, foarte ușor de întins și cu acoperire medie spre mare. În combinație cu primerul acoperă foarte bine imperfecțiunile și porii măriți.

 

 

Despre rezistență e cam greu să vă spun pentru că e foarte cald și nici tenul meu nu e foarte prietenos fiind gras, dar, am observat că rezistă cel puțin 3-4 ore. Nu am observat să se „fragmenteze” (patchy) pe față, rămânând la fel de uniform ca la început. Are un miros discret, nu-l simți pe timpul purtării dar e foarte plăcut la aplicare.

 

20160802_093714

Raportul calitate preț este excelent, iar dacă îl prindeți la o ofertă similară cu cea pe care am prins-o și eu, nu o ratați. L-am comandat de pe eMag și am plătit în jur de 35 de lei pentru cele două produse.

Lasă un răspuns

