Make-up

Mini-haul skincare

Bună! De mult voiam să fac un haul dar până acum nu am cumpărat suficiente produse dintr-o dată pentru ca articolul să se încadreze în categoria numită mai sus. Sper ca, pe viitor, situația să se schimbe.

😍 can't wait to try these babies 😍😍

A post shared by Cristina (@cristina.ionda) on

Nu am scris articolul imediat cum am primit produsele pentru că am vrut să le încerc ca să pot să le fac și un mic review.

Ca o mică paranteză, când vine vorba de cumpărături, de obicei, lenea preia conducerea, și mi-e mult mai simplu să comand de pe net decât să dau o fugă până la cel mai apropiat magazin. Așa s-a întâmplat și acum când am comandat de pe eMag. Am ales eMag pentru că au frumosul obicei de a avea promoții mai tot timpul și nu mă refer doar la reduceri, ci și la pachete promoționale.

Anyway, hai să începem mini-haul-ul

  1. Garnier Pure-Active Purifying and Cleansing Gel – pentru tenul meu gras nu e de ajuns apa micelară ca să îl curețe, iar săpunul mi-l lasă mult prea uscat, așa că am vrut să încerc un gel de curățare. Pot să spun că nu ma așteptam să mă dea pe spate de la prima utilizare, dar uite că a făcut-o, și a continuat să-și facă vizibil treaba în săptămâna ce a urmat. Curăță în profunzime și nu lasă tenul uscat. Nu este, totuși, recomandat persoanelor cu tenul uscat. Din aceeași gamă am mai avut și Pure Active 3 în 1 care e foarte bun când e folosit ca mască; ca gel efectul este meh.
  2. Himalaya Purifying Neem Scrub – punctele negre sunt o altă problemă a tenului gras. Am încercat să scap de cele de pe nas cu diferite măști și plasturi dar nu aveau un efect de durată. Am folosit scrub-ul de trei ori până acum și exfoliază superb. Efectul e cu atât mai vizibil când îl aplic după gelul de curățare. E foarte important, în ambele cazuri, ca fața să fie umezită cu apă caldă, astfel se deschid porii și se curăță mult mai ușor și în profunzime.
  3. 3 Lacuri de unghii Super Shine de la Rimmel – Mi-am luat acum câteva luni prima ojă de la Rimmel, din gama Super Shine, și mi-a plăcut foarte mult, așa că nu am putut rata ocazia de a cumpăra un pachet de 3, cu două nuanțe perfecte pentru toamnă. Cum a venit coletul, am folosit oja roz (Rose Libertine) care a stat la locul ei timp de o săptamană, fără să aibe top coat, după care am înlocuit-o cu  oja vișinie (Berries and cream). Doar doua straturi de ojă. Știu sigur că rezistă în jur de 5-6 zile și într-un  singur strat. Oja roșie este Rapid Ruby și pare acea nuanță true red.

Cam asta a fost. Ne vedem data viitoare, pupici!

P.S. Follow me on social media! (bara din dreapta)

Un gând despre „Mini-haul skincare

Lasă un răspuns

