Make-up

Golden Rose Liquid Concealer – review

Bună! Am promis într-un articol precedent că voi scrie despre acest corector aşa că mă țin de promisiune. Despre produsele de la Golden Rose am văzut foarte multe articole în blogosfera românească şi m-am gândit să văd dacă se ridică aşteptărilor cultivate prin review-uri bune.

So let’s get to it. Pentru început, nu sunt mare fană a acestui tip de disperser (sau ambalaj?), mă rog, pensula aceea. Mi se pare cam greu să dozezi şi să pui cât vrei, mai ales că atunci când aplici se şi estompează puțin. După un timp, totuşi, te obişnuieşti.

Am cumpărat nuanța 5. E destul de apropiată de nuanța tenului meu, dar îşi face treaba. Are acoperire medie, textura foarte plăcută şi uşor de întins. Se strânge puțin în pliuri dar cu o pudră cred ca se scapă uşor de asta. Sincer, voiam o nuanță mai deschisă care să şi ilumineze zona de sub ochi, dar culorile următoare erau fie mai închise, fie mult prea deschise.

Per total, corectorul este de bună calitate şi rezistă bine pe tenul meu gras (dacă aveți tenul ca al meu ştiți cât de greu e să găseşti ceva care să nu dispară pe parcursul zilei). Nu ştiu, încă, dacă o să-l recumpăr când se termină.

Cam asta a fost. Ne auzim data viitoare!

Voi ați folosit produse de la Golden Rose? Cum vi s-au părut?

Un gând despre „Golden Rose Liquid Concealer – review

Lasă un răspuns

