Make-up

Favoritele lunii octombrie

Bună! Luna octombrie a început neaşteptat de rece aşa că a trebuit să mă adaptez. Cuvântul cheie pentru mine de acum în colo este skincare. Am stat ceva timp să mă gândesc ce produse de machiaj să adaug dar, după o scurtă privire aruncată peste birou, am realizat că îmi lipsesc două rujuri (care s-au dovedit a fi în geantă) făcându-mi munca mai uşoară.

Toamna şi iarna, chiar dacă am tenul gras, simt nevoia de hidratare suplimentară. Crema hidratantă e un must-have pentru mine, dar îmi pare că nu face față, aşa că apelez la măşti. Magazinul DM a devenit foarte frecventat de mine de când i-am descoperit selecția generoasă de măşti. În fața raftului dedicat lor îmi petrec mai mult de jumătate din timpul pentru cumpărături (mă gândesc, mă răzgândesc, repet procesul de trei – patru ori..). La ultima vizită în DM am plecat cu cele două măşti de mai jos.

Prima este o mască pe bază de argilă cu zinc. Lasă o senzație plăcută pe ten, este hidratantă şi matifiază. Vine la pachet cu încă un pliculeț.

A doua are o textură de gel şi conține extract ds ghimbir. Este foarte hidratantă şi răcoritoare. Pare ciudat că pe frigul ăsta o mască răcoritoare, totuşi se simte foarte plăcut.

Creme, creme, creme.

Vara nu mă confrunt cu mâini uscate, dar cum începe să scadă temperatura, cum devin aspre şi uscate. Am primit crema aceasta de ziua mea şi am desfăcut-o abia recent. Miroase puțin cam puternic pentru gustul meu dar aroma de afine este, totuşi, plăcută. Este destul de grasă şi durează ceva până să poți să atingi lucruri fără să laşi urme pe ele. Până la urmă, pot să trec uşor peste toate micile înconveniențe pentru senzația plăcută de mâini fine şi piele hrănită.

Despre crema de la Nivea am mai scris aici. Nu o să intru prea mult în detalii. Vă spun doar că după ce mi s-a terminat borcăneulul sample-sized am cumpărat varianta normală fără nicio reținere. Îmi place consistența, puterea de hidratare şi mirosul plăcut.

Şervețele demachiante Balea

Le-am cumpărat când am plecat ultima dată în vacanță pentru că mi se par foarte practice. Am mai alternat demachierea cu soluția micelara de la Garnier (cea nouă cu ulei). Curăță bine machiajul şi au un miros plăcut, discret. Am mai încercat şervețele de la diverse branduri dar nu am observat o mare diferență între ele, în afară de calitatea materialului în sine. Acestea nu sunt atât de subțiri încât să se rupă când le foloseşti, calitate care la unele mărci lipseşte din păcate.

Gelul de duş Palmolive Gourmet

Voiam să îl țin pentru un articol de „empties” dar m-am răzgândit între timp. Îmi plac foarte mult gelurile de la Palmolive, în general şi, mai cu seamă, noua gamă Gourmet. După cum se poate observa, Peach Delight este pe terminate şi este al doilea din această gamă pe care l-am încercat, după Vanilla Pleasure. Ambele au arome foarte plăcute şi lasă pielea foarte hidratată după duş încât, pe timpul verii, nu mai simțeam nevoia de a aplica o cremă hidratantă. Singura aromă la care am reticențe este cea de ciocolată. De fiecare dată când am încercat un produs de baie cu miros de ciocolată am rămas foarte dezamăgită: fie mirosul era îngrozitor, fie avea o textură foarte dubioasă. Momentan vreau să-l găsesc pe cel de căpşune, şi apoi, poate o să-l încerc şi pe cel de ciocolată.

Makeup

Cum spuneam şi la început, cele două rujur dispăruseră de pe birou în geantă. Cu alte cuvinte, le-am purtat după mine toată luna.

NYX Soft Matte Lip Cream

Nu cred că e cineva familiarizat cu blogosfera de beauty care să nu fi auzit despre acest produs. De când l-am primit a devenit preferatul meu. Ştiu, ştiu, este un nude care nu se potriveşte cu trendurile de toamnă-iarnă, but it’s so pretty! Față de alte rujuri lichide mate, acesta nu rămâne lipicios pe buze. Se aplică extrem de uşor şi rezistă foarte bine. Am uitat să menționez că e în nuanța Stockholm.

Ruj ELF Essential

De rujurile de la ELF m-am îndrăgostit de la prima comandă. Am mai scris despre ele aici. Cel din imagine este în nuanța Posh. Super cremos, rezistă o zi întreagă şi nu usucă buzele.

Oja Rimmel

Este în nuanța Berries and Cream, un roşu închis şi am folosit-o constant luna aceasta. Rezistă foarte bine pe unghii (undeva la o săptămână şi ceva până să înceapă să se exfolieze).

Cred că este cel mai lung articol al meu de până acum şi cel la care am lucrat ce mai mult (aproape o săptămână), asta atât din cauza lipsei de timp cât şi a concentrației de produse.

Sper că nu v-am plictisit şi, până data viitoare, mi-ar plăcea să aflu ce produse ați folosit voi cel mai mult luna asta.

3 gânduri despre „Favoritele lunii octombrie

Lasă un răspuns

