Make-up

Fond de ten Rimmel Wake Me Up – review

Salut! Dacă mă urmăriți pe Instagram, sau dacă sunteți alături de mine de mai mult timp, atunci probabil v-ați dat seama că am o slăbiciune pentru fondurile de ten de la Rimmel. Ultimile trei fonduri de ten pe care le-am folosit au fost Stay Matte, Match Perfection şi, cel mai nou, Wake Me Up.

Nu ştiu exact cum se face, dar de fiecare dată când trec prin DM sau raionul de cosmetice din Carrefour, primul raft la care mă opresc este cel de la Rimmel. Şi petrec în fața lui minute bune făcând swatch-uri şi uitându-mă cu atenție la tot ce se află aranjat aşa de frumos pe raft.Păi să începem review-ul (zic).

În primul rând, cel mai mult cred că m-a atras ambalajul. Nu ştiu ce anume, dar când am ajuns în dreptul raftului, pur şi simplu mi-a sărit în ochi. Mi se pare mult mai elegantă sticluța decât cea de la Match Perfection. Tot citisem despre el şi chiar îi dăteam târcoale de ceva timp aşteptând să mi se termine celălalt. Într-un final l-am achiziționat şi pot să spun că îmi place foarte mult.

Este lichid, cu acoperire medie şi „buildable” ( adică poți să mai adaugi un strat ca să ajungi la acoperirea pe care o vrei). Se întinde bine cu burețelul dar eu prefer pensula. Nu stiu ce să vă spun despre acoperirea pe care o are pe zona de sub ochi pentru că nu îl folosesc acolo. Am un anticearcăn cu o acoperire mare şi încerc să evit aplicarea a mai multe produse de acest gen unul peste altul pentru a nu avea aspectul acela „cakey” (cu strângerea în ridurile fine şi neomogenizare). Folosesc nuanța 103 True Ivory şi mi se potriveşte la fix.
Formula este foarte uşoară şi nu încarcă tenul. Rezistă în jur de 5-6 ore pe ten până începe să dispară în zonele mele cu probleme. Nu l-am încercat fără primer de când l-am luat şi nu stiu cum se comportă pe pielea mea pretențioasă. Nu are finish mat ci, mai degrabă, unul natural, uşor strălucitor, dar în sensul plăcut al unui ten sănătos şi treaz. Iar dacă e combinat cu primerul Fix & Protect efectul este mult mai vizibil.

Per total, fondul de ten a ajuns în top 3-ul meu. Sigur l-aş recumpăra, asta dacă nu cumva cei de la Rimmel mai scot pe piață un alt produs. Cam asta a fost, până data viitoare:

Ați încercat fondurile de ten de la Rimmel? Ce părere v-au făcut?

4 gânduri despre „Fond de ten Rimmel Wake Me Up – review

Lasă un răspuns

