Make-up

Syoss Supreme Selection Restore – review

Zilele trecute mă uitam peste articolele de pe blog şi m-a lovit faptul că nu am nimic despre păr. Deschizi blogul şi vezi doar machiaj şi skincare, niciun produs de haircare. Nu ştiu cum de am trecut cu vederea articolele de păr ținând cont de multele mele probleme cu el (yeaah, I’ve got lots of issues..). Vreau să schimb asta începând cu serul leave-in de la Syoss.

Una dintre problemele părului meu este faptul că e subțire şi susceptibil la a se rupe şi a se despica. Am încercat tot felul de şampoane şi balsamuri dar degeaba. Cu balsamurile am alta problemă: nu am găsit niciunul care să nu-mi încarce parul şi să nu-l facă să se îngrase mai repede (chiar dacă îl aplic doar de la jumătate până la vârfuri).

Până la urmă, am ajuns la concluzia că cel mai bine e să-mi caut un ser sau balsam leave-in. După multe luni de trial and error, am ajuns la serul de la Syoss. Susține că  îți protejează părul împotriva căldurii de la uscătorul de păr, împotriva vârfurilor despicate, că îi conferă forță, vitalitate, reparare, suplețe, hidratare şi strălucire, cu efect anti-electrizant şi face pieptănarea mai uşoară. Îl folosesc de vreo lună şi îl aplic după spălare. La început îl aplicam pe toată lungimea apoi am văzut că şi el îmi încarcă părul şi îl lasă fără prea mult volum. Acum dau doar câteva pufuri pe vârfuri.

Am observat că uşurează pieptănarea şi că părul se simte mult mai moale şi fin după uscare față de cum era înainte să încerc serul. Nu pot să spun acelaşi lucru despre vârfurile despicate. Sunt tot acolo, şi continuă să apară, chiar dacă îl folosesc după fiecare spălare. Cât despre forță.. tot se rupe foarte uşor şi încă se electrizează.

Cam din acelaşi timp folosesc şi şamponul Syoss Keratin Hair Perfection şi nu am văzut rezultate prea mari sau bune. Poate e de la părul meu sau poate trebuie să folosesc întreaga gamă, nu ştiu, dar mă aşteptam ca după o lună să se întâmple ceva. Un plus la ser este parfumul. Îmi place foarte mult cum miroase şi persistă destul de mult în păr, lucru care lipseşte la alte balsamuri leave-in.

Voi continua să îl folosesc până se termină, sperând să facă mai mult din toate cele promise.

Vouă vă plac produsele de la Syoss? Ce ați folosit până acum de la ei?

Lasă un răspuns

