Make-up

Şampon uscat Balea

Spuneam zilele trecute pe Instagram şi Facebook că am chiulit cam mult de pe blog (examen..) dar, acum m-am întors, şi am vaga impresie că săptămâna viitoare o să fiu foarte activă so stay tuned! :mrgreen:

Continuând seria produselor pentru păr, astăzi vă voi vorbi despre produsul care mi-a schimbat rutina săptămânala de spalat părul. Nu mă înțelegeți greşit, încă îmi spăl părul, şi destul de frecvent, dar nu ca înainte (la fiecare două zile vs. acum la trei zile). E un mit faptul că nu trebuie să depăşeşti 2-3 spălări pe săptămână, dar nu din cauza asta am început să folosesc şampon uscat. Se întâmplă uneori să fiu atât de obosită sau să am atât de mult de învățat încât seara uit să mă spăl pe păr, sau pur şi simplu să nu am chef să stau să îl usuc aşa cum trebuie. Dimineața următoare intervine, salvator, şamponul uscat.Nu face minuni dar îi dă părului mai multă viață şi îl scapă de greutatea sebuumului.
Am tot auzit vorbe foarte bune despre şamponul de la Batiste (e şi el pe lista de încercat), dar cel de la DM a fost mai aproape de mine şi mai ieftin. Abia de curând am descoperit Farmacia Tei (şi aglomerația din şi de pe lângă ea), iar acum că mai am puțin din acesta, cu prima ocazie o să dau o fugă până acolo. Până atunci, să vă spun mai multe despre şamponul de la Balea.

Diferența nu e chiar atât de mare (după cum se vede în poze) dar îi dă volum părului şi îl scapă de aspectul neplăcut de păr gras. Varianta pe care o am eu miroase foarte drăguț a vanilie. E un miros destul de puternic şi s-ar putea să nu fie agreat de toți. Mare atenție atunci când ştergeți părul după aplicare: pot să rămână zone cu pudră albă care nu arată tocmai ok.

Pe mine efectul şamponului mă ține cam 6-7 ore, ceea ce e la fix cât să ajung acasă şi să nu mă mai îngrijorez că arată îmi arată aiurea şi fără volum părul. Eu sigur l-aş recumpăra. Cred că aş prefera şi o aromă mai fresh pentru că cea de vanilie e cam dulce.

Voi ați încercat un şampon uscat până acum? Care şi de ce v-a plăcut cel mai mult? Sau de ce nu?

2 gânduri despre „Şampon uscat Balea

Lasă un răspuns

