Make-up

Prima cutie Pick’n Dazzle

De când am văzut articolul de pe Buzzfeed despre beauty-boxes am ştiut că vreau şi eu una. Mare mi-a fost atunci dezamăgirea când am văzut că majoritatea livrează doar în state iar cele care aveau transport extern nu aveau ca metodă de plată şi tipul meu de card. Nu mult după, am intrat in blogosfera românească şi am văzut un articol despre Pick’n Dazzle. Am intrat pe site, am văzut selecția de produse şi că permit plata la livrare. Mi-a luat cam trei luni ca să mă decid definitiv şi să-mi comand prima cutie care iată că a şi ajuns.

Funcționează în felul următor: îți alegi un plan dintre Sleek, Dazzling şi Premium. Fiecare plan are avantajele sale dar în toate trei primeşti 4-5 produse full-sized. Diferența între planuri o fac brandurile şi valoarea pe care o cumulează produsele din cutie. Şi prețul, evident. Le-am pus în ordinea crescătoare a prețului pe o cutie/abonament. Poți să îți comanzi o singură cutie ca probă sau, poți să îți faci un abonament pentru 3 sau 6 luni şi primeşti cutia în fiecare lună prin FAN Courier. Transportul e gratuit.

Pe site găseşti branduri de nişă dar şi branduri cunoscute de genul Rimmel, Astor, Miss Sporty.

Cred că ceea ce-mi place cel mai mult la ei este că poți să îți alegi ce vrei în cutie, poți să îi laşi pe ei să aleagă sau, dacă ai un abonament, poți să le spui ce produs vrei neapărat în cutia următoare şi să laşi restul pe seama lor.
Când mi-am făcut abonamentul, mi-am ales şi ce aş vrea să primesc. Keep in mind: dacă vă faceți abonament şi vă alegeți voi cutia, produsele acelea vor veni în cutia următoare. Asta ca să nu vă mirați când primiți prima cutie şi nu vă găsiți produsele acolo.

Anyway, să trecem la partea interesantă: ce am primit!

Box-full of goodies indeed! Sunt 6 produse full sized şi 5 mostre de creme de față. Cred că aceasta este cadoul de bun venit. Avem skincare, makeup şi spray. Să le luăm în ordine.

Skincare

Gel de curățare Kueshi

Mai am un gel de curățare de la Garnier (despre care am scris aici) şi cred că o să le folosesc alternativ. Cel de la Kueshi curăță foarte delicat şi nu e la fel de astringent ca Garnierul, aşa că l-aş prefera seara. Are un parfum plăcut şi discret. Tenul se simte fin şi curat după folosire. Clar bulinuță albă!
Crema SPA Energy Gentle Eye Contour 

Are o textură foarte uşoară şi un miros plăcut.Conține extract din caviar, ulei din sâmbure de strugure şi unt de shea. Formula e îmbogățită cu coenzima Q10 care ajută la regenerarea tenului. Uleiul din sâmbure de strugure contribuie la recăpătarea elasticității pielii, iar untul de shea este foarte hidratant. Este menită pentru combaterea liniilor fine de sub ochi şi a face zona mai luminoasă. Se aplică şi intră în piele foarte uşor şi rapid.
Makeup

Teeez Desert Metals Mascara

Cutia a venit la fix. Tocmai ce am observat că mi s-a cam uscat mascara pe care o folosesc de ceva timp. Are review-uri destul de bune şi abia astept să o încerc.

Teeez Object of Affection Lipbalm

 Are o nuanță roz şi miroase a vanilie. Primeşti cam aceeaşi cantitate de produs ca într-un tub obişnuit. Nu prea sunt împăcată cu ideea de a-ți folosi degetul pentru aplicare. Nu mi se pare foarte practic (şi nici prea igienic). Anyway, e destul de pigmentat, chiar nu mă aşteptam. Nu lasă o culoare foarte discretă dar nici țipătoare. În schimb, buzele par ca şi cum ai avea un gloss şi nu un balsam. Hidratarea e ok, nu prea rea dar am avut balsamuri şi mai bune.

Teeez Mysterious Cristal Eyeliner

Weeeeell, ăsta a fost dezamăgitor.. Cum i-am scos capacul, i-a căzut jumătate de mină, iar cealaltă jumătate nu sta nici ea foarte bine fixată. Cred că pot să trec cu vederea acest lucru mai ales pentru că mi l-am pus în următoarea cutie. Sper să nu am aceeaşi surpiză. Am văzut pe site ca au şi opțiunea de returnare dar nu am înțeles dacă trebuie returnată toată cutia sau doar produsul pe care nu îl vrei.

Spray-ul So…? Burlesque

N-am mai folosit un astfel de spray de când eram obsedată de cele de la B.U.. Adică de foarte mult timp (I’m so old). Miroase foarte bine, totuşi, şi îmi aduce aminte de un sortiment de la B.U. dar n-aş putea spune care. Nu l-am purtat încă aşa că nu pot să vă spun cât persistă. Sincer, parfumurile (spray-urile, în acest caz) mi se par foarte subiective, e foarte uşor să dai greş cu ele dacă le faci cadou şi dificil să le faci un review, mai ales dacă nu ai simțul olfactiv foarte bine dezvoltat ca să îți dai seama de diferitele note şi să le descrii, aşa că o să mă opresc aici.

Mostrele

O varietate mare de creme: hidratante, regenerante, anti-aging. Perfecte ca să îți faci o idee despre ce găseşti pe site şi ce vrei să încerci pentru mai mult timp.

Per total, îmi place cutia şi ador conceptul (ceea ce sigur ați observat deja). Aştept cu nerăbdare luna viitoare ca să încerc tot ce am comandat şi cred că după asta o să îi las pe ei să-mi mai facă o cutie, să fiu în suspans până ajunge la mine, aşa cum am fost acum.

Vouă cum vi se pare ideea? Ce produse v-ați comanda de la ei? 

5 gânduri despre „Prima cutie Pick’n Dazzle

Lasă un răspuns

