Make-up

Apă micelară Garnier Pure Active – review

Bună! Dacă mă urmăriți de mai mult timp, atunci ştiți că mă confrunt cu un ten destul de gras.Iar în ultima vreme e şi mai rău pentru că nu am mâncat foarte sănătos, mai ales că e şi sezonul mâncărurilor grase şi asta se vede pe ten. Dacă nu am un fond de ten matifiant, oricâtă pudră aş folosi, în jumătate de oră deja strălucesc ca un disco-ball.Partea bună, este că am dat peste gama Pure Active de la Garnier. Mai întâi am avut gelul de curățare, iar acum apa micelară.

Îmi plac foarte mult apele micelare de la Garnier. Înainte de aceasta, am mai folost-o pe cea bifazică, cu ulei, şi funcționa ireproşabil. Îndepărta machiajul foarte uşor şi rapid, inclusiv pe cel rezistent al ochilor. Am schimbat-o pentru că nu se potrivea tenului meu gras. Hidrata foarte bine, dar îmi lăsa o peliculă uleioasă pe piele. Acum o folosesc strict pentru demachierea ochilor.

Revenind la subiect, am cumpărat apa micelară mai mult din curiozitate. Am vrut să văd dacă face ceea ce promite şi dacă este o alternativă mai ieftină la cea de la Bioderma.

Ei bine, da, este o alternativă foarte bună. Curăță machiajul bine şi lasă senzația de ten curat, fresh. În combinație cu gelul reuşeşte să curețe în profunzime şi să desfunde porii, scăzând treptat numărul punctelor negre. Îmi place foarte mult că reuşesc să mă demachiez în timp record, aproape la fel de repede ca atunci când foloseam apa bifazică. Cred că este doar al doilea produs din tot ce am, atât skincare cât şi machiaj, pe care îl voi pune pe lista de cumpărat imediat cum se termină (primul a fost tonicul de la Gerovital despre care v-am vorbit aici).

Voi ce produse de demachiere folosiți? Ce alte demachiante ați vrea să încercați? 

Un gând despre „Apă micelară Garnier Pure Active – review

Lasă un răspuns

