Make-up

Fond de ten Wet n wild Coverall – review

De ceva vreme, caut un fond de ten care să mi se potrivească în materie de textură şi finish, iar înainte de revelion, am dat peste Coverall de la Wet n wild. Auzisem de acest brand de ceva timp dar nu am încercat nimic până acum (în mare pentru că nu aflasem că a ajuns şi în România şi ca se găseşte în Auchan).


Vorbeam despre textură, prefer un fond de ten mai cremos decât unul lichid pentru că îmi rezistă mai mult pe ten şi are o acoperire mult mai bună. Ei bine, Coverall se situează undeva între textura unei creme şi a unui fluid. Are o acoperire medie spre mare şi, totuşi, nu încarcă tenul aşa de mult şi este chiar buildable fără să dea impresia de prea mult. Am observat, în schimb, că acoperirea diferă în funcție de ce „unealtă” alegi pentru aplicare: pensula dă o acoperire mai uniformă şi mai mare, pe când cu burețelul, deşi îl aplică la fel de uniform, nu prea îi păstrează puterea de acoperire. 

Finishul este unul satinat-mat foarte frumos şi natural. Singurele probleme pe care mi le ridică sunt legate de zona T care în ultima vreme produce sebuum cu tona. După aproximativ două ore de purtare (chiar şi fixat cu pudră translucidă) nasul şi fruntea îmi strălucesc de parcă aş fi pus cel mai reflectiv iluminator cu putință. Şi ca să ajung şi la problema reală, am văzut că, în zona T, fondul de ten cam dispare. Nu e foarte evident, şi până la urmă cam asta se întâmplă când ai un ten atât de neprietenos. Pe restul feței, pe unde nu prea am probleme mari cu sebuumul, nu se strânge în liniile fine sau ridurile de expresie şi nici nu devine lucios.

În swatch pare foarte portocaliu dar e făcut pe o lumină destul de proastă şi fără blitz, care tinde să distorsioneze şi mai mult culorile.

Cât despre rezistență, l-am purtat destul de mult în ultima vreme şi având programul de la facultate foarte încărcat (de la 8 la 18 chiar peste 10 ore pentru că mă trezesc mai devreme de atât), completat de fugit dintr-o parte în alta a Bucureştiului, nu prea am timp să stau să mă analizez în oglindă şi să reaplic fondul de ten. Din fericire nici nu am nevoie. În afară de zona T, unde problema luciului se rezolvă uşor cu puțină pudră sau blotting-paper, nu am văzut să se estompeze sau să dispară. 
Multe fonduri de ten, pe care le-am încercat şi eu şi la care am renunțat tocmai din cauza asta, au probleme cu oxidarea. Coverall nu face excepție dar, se oxidează foarte puțin şi nu se observă urât la lumină naturală, cel puțin nu pe tenul meu. Pe mine nu mă deranjează prea tare pentru că am avut alte fonduri de ten care de la cea mai deschisă nuanță ajungeau, în decurs de cinci minute, la un portocaliu inestetic. Măcar la Coverall durează ceva mai mult procesul şi nu ajunge atât de departe.

În concluzie, îmi place: e uşor, se întinde bine, rezistă mult şi nu oxidează extrem. Sfatul meu, pentru toate fondurile de ten, este să faceți un swatch în magazin şi să vedeți cum reacționează înainte să îl cumpărați. Toate suntem diferite şi produsele reacționează diferit pe tenul fiecăreaia. M-aş interesa dacă au în gamă şi un fond de ten complet mat (dacă ştiți să existe, dați-mi şi mie de ştire) pentru că m-au făcut curioasă să încerc şi altceva. Cel mai probabil o să îl recumpăr după ce mi se termină.

Voi ați încercat produsele de la Wet’n’wild? Ce v-a plăcut cel mai mult? 

2 gânduri despre „Fond de ten Wet n wild Coverall – review

Lasă un răspuns

