Make-up

Trash talk – au meritat cumpărarea sau hype-ul din online?

Voiam de mult să fac un articol despre produsele consumate dar de fiecare dată făceam curățenie si aruncam tot ce era terminat. Acum, pentru că în ultimele săptămâni am ajuns foarte târziu acasa, nu am mai avut răbdarea necesară să le strâng şi să le duc la gunoi. Am şi câteva produse pe care blogosfera m-a făcut să le cumpăr şi care m-au dezamăgit complet. În articolul acesta am o opinie total împotriva curentului dar, dacă unele produse nu au funcționat la mine, asta nu înseamnă că nu funcționează pentru alții. Până la urmă, avem pielea diferită şi, a mea, nu a reacționat la fel de bine ca a altora. Asta ca un mic disclaimer ca să nu credeți că am ceva cu marca respectivă sau că îmi place să fiu „Gică contra”. Bun, gata cu explicațiile pe lângă subiect şi hai să trecem la treabă pentru că avem multe de vorbit.

Produse pentru păr

Voi începe cu dezamăgirea. Cum spuneam şi mai devreme, e un produs foarte lăudat. Foarte. Chiar începusem să mă întreb dacă e scalpul meu de vină sau nu ştiu eu cum să-l folosesc. Nu a mers la mine. Şi după aşteptările pe care mi le-am format de pe youtube si blogosferă dezamăgirea a fost pe măsură. E vorba despre şamponul uscat de la Elseve din gama Argilă extraordinară. Nu e primul şampon uscat pe care l-am folosit, aşa că ar trebui să ştiu să-l folosesc, nu? Am urmat instrucțiunile de pe ambalaj, l-am folosit şi atunci când părul nu era foarte gras dar, nimic. Mai mult, lasă atât de multă pudră şi e foarte greu să scapi de ea. Conform a ceea ce scrie pe tub, nu e nevoie să masezi sau să freci cu prosopul, e de ajuns să perii părul. Am făcut asta în primă fază şi, nu numai că nu s-a dus dar arăta de parcă aveam mătreață. Am masat scalpul cu degetele. Nimic. Am frecat cu prosopul. Abia după vreo 5-6 minute de frecat cu prosopul (energic) s-a mai dus din pudră. Aș fi putut trece cu vederea aspecul ăsta dacă își făcea treaba dar nu o face. Timp de aproape o oră părul meu arăta decent şi cu puțin volum (pun asta pe seama prosopului), apoi s-a îngrăşat chiar mai rău decât de obicei. Măcar parfumul a pesistat toată ziua, şi cred că ar fi rezistat şi mai mult dacă nu simțeam nevoia să mă spăl pe păr imediat cum am ajuns acasa. Nu o să-l mai cumpăr. Nu are rost. Sunt atâtea alte şampoane uscate pe piață care chiar îşi fac treaba. Despre unul o să vă povestesc mai jos, iar pe altul l-am prezentat aici.

Am mai încercat şi noua mască pre-şamponare de la Elseve şi, față de dezamăgirea cu şamponul uscat, ea chiar mi-a plăcut. După primele două utilizări nu am văzut cine-ştie-ce schimbare dar, folosită constant îşi face treaba binişor. Nu am folosit-o chiar la fiecare spălare, cam o dată la două spălări şi sunt mulțumită de rezultate: părul nu se mai îngraşă aşa repede, lasă o senzație fresh foarte plăcută şi chiar şi parfumul persistă destul de mult. Cel mai probabil o voi recumpăra cât de curând.

Trebuie să vă spun şi despre şamponul anticădere de la Gerovital. Dintre toate pe care le-am folosit de când a început să-mi cadă părul (şi au fost câteva), acesta, împreună cu serul din aceeaşi gamă, a avut cel mai mare efect. Acum îl folosesc pe cel pentru regenerare şi cred că o să le rotesc – o lună unul, o lună altul. Nu miroase a medicament, de fapt, aproape că nici nu-i simți mirosul dar poți să vezi efectul în timpul folosirii. Îl recomand tuturor celor care au probleme de acest fel.

Nu puteam să nu includ şi şamponul uscat de la Batiste. Probabil ați mai auzit de el, e un cult-favourite, şi pe bună dreptate. Este de departe cel mai bun produs de acest tip, cel puțin dintre cele pe care le-am încercat eu. Da, lasă pudră, dar după mai puțin de două minute de masat scalpul nu se mai vede nimic. Părul e ca proaspăt spălat, fără sebuum, cu volum, parfum discret şi foarte plăcut, într-un cuvânt: fresh. Şi partea cea mai bună? Rămâne aşa toată ziua. L-am folosit până la ultimul puf, ca să zic aşa. E mai scump, e drept, dar merită. Sfat: decât să stați cu ochii pe promoțiile de pe elefant sau din Sensiblu, dacă sunteți din Bucureşti, mai bine dați o fugă până în farmacia Tei. Îl găsiți şi pe el, şi multe alte dermato-cosmetice, la prețuri foarte bune.

Skincare – partea I – ten

Încep cu apa micelară de la Garnier din gama Pure Active. Am scris mai pe larg despre ea aici aşa că nu o să intru în detalii. Mi-a plăcut, curăță bine şi lasă tenul cu o senzație proaspătă. Momentan nu o voi recumpăra pentru că tocmai am început să folosesc o loțiune micelara de la Avene, dar probabil o să revin la ea mai târziu.

Ziceam că nu am mai aruncat produse terminate? Eh, am aruncat totuşi ambalajele de la măştile Moisture + de la Garnier şi de la cele Made in Sephora. Am zis să vorbesc totuşi despre ele pentru că nu prea le-am menționat. De la Garnier am încercat, până acum, doar masca pentru ten normal spre mixt (Moisture Freshness). Şi ele sunt foarte lăudate dar merită. Eu, după cum ştiți că mă tot plâng pe aici, am tenul mixt (uneori chiar gras) şi nu prea simt o nevoie acută de hidratare. Dar tenul se simțea aşa de bine după ce îmi dăteam jos masca încât am început să fiu mai atentă la „setea” lui.

Cât despre măştile de la Sephora, cred că am încercat toate sortimentele până acum. Nu am văzut efecte extraordinare. Adică hidratează destul de bine dar, în afară de cea cu ceai verde, care este matifiantă, nu mi se pare că fac mare lucru din ce scrie pe etichetă. Nu aş renunța, totuşi, la ele pentru că mi se par prefecte pentru o seară de relaxare în cadă. Am menționat că îmi place cum miros?

Despre tonicul de la Gerovital am mai vorbit puțin aici, şi la fel nu o să intru în detalii. Sunt la a treia sticluță deja şi sigur va rămâne printre favoritele mele mult timp. Chiar mă bucur că există produse româneşti aşa bune şi vă recomand şi vouă să le încercați, mai ales că sunt la prețuri foarte accesibile şi le puteți găsi inclusiv în supermarketuri.

S-a (aproape) terminat şi exfoliantul cu extract de Neem de la Himalaya. L-am luat acum ceva timp şi a mers destul de greu cu el. În sensul că l-am folosit rar, cam o dată pe săptămână – o dată la două săptămâni, pentru că mi se pare destul de agresiv. După ce mi-am luat burețelul konjac am început să folosesc exfoliantul şi mai rar. Nu e complet terminat, dar nici nu mă mai chinui. Nu ştiu exact dacă o să-l mai cumpăr. Cel puțin, pentru moment, nu, pentru că am o mască exfoliantă din aceeaşi gamă şi burețelul konjac şi sigur tenul meu nu suportă atâta exfoliere.

Skincare – partea a doua – corp

Gelul de duş Vanilla Pleasure, deja l-am recumpărat. E unul dintre preferatele mele. Miroase atât de bine a budincă de vanilie, aproape că-ți vine să-l mănânci. E foarte catifelat şi nu lasă pielea uscată după duş.

Crema de la Elmiplant, Skinnergy, s-a terminat și ea. În mod sigur o voi recumpăra când am ocazia. Nu intru in detalii pentru că altfel stau și scriu până mâine dimineață, review-ul complet îl găsiți aici.

Crema de mâini de la Diary fun nu m-a impresionat. E ok dar se absoarbe destul de greu. Am descris-o şi aici. Nu am folosit-o prea mult, nu e terminată, dar se apropia data de expirare şi am descoperit alta pe care o folosesc constant. Repet, nu-i rea, iar pentru cineva cu pielea mai uscată s-ar putea să meargă mai bine decât la mine.

De când am descoperit gelurile de duş de la Balea, cel puțin unul e constant în baie. Recent am terminat exfoliantul de corp cu portocală şi mentă. Credeam că nu o să-mi placă aşa mult combinația asta. Totuşi, în afară de miros, nu prea m-am dat în vânt după el. Nu pentru că nu exfoliază, ci pentru că particulele mi se par cam prea abrazive şi există riscul de a-ți produce micro-tăieturi care nu fac bine pielii. Aş vrea să încerc un exfoliant chimic, dacă ştiți unul bun, dați-mi şi mie un semn 😁.

Fac ce fac şi tot la Balea ajung. Săpunul lichid chiar merită cumpărat. Lasă mâinile foarte catifelate şi miroase superb. Am avut varianta cu nuci de Macadamia şi vanilie şi după fiecare spălare pe mâini, stăteam vreo două minute şi le miroseam. Ştiu că nu prea contează asta la un săpun, dar mirosul chiar persista. Clar o să îl recumpăr, deşi mă gândesc să schimb aroma.

Şi ultimul (mini)produs care mi s-a terminat recent şi după care chiar am plâns (no, like seriously) a fost mostra de parfum de la Chloe. Nu prea sunt eu cu parfumurile florale, mai ales cele cu trandafir, dar acesta m-a cucerit. E o combinație între floral şi fresh, undeva la mijloc. Cred că de asta mi-a plăcut atât de mult. Aştept să văd pe unde îl găsesc la reducere pentru că e între puținele parfumuri pe care chiar vreau să le am.

Sper că nu v-am plictisit, a fost un articol lung, ce-i drept. Până data viitoare:

Care sunt produsele de care voi nu vă despărțiți?

Lasă un răspuns

