Make-up

Crema demachiantă Nivea – review

Sunt sigură că deja ştiți cât de importantă este îngrijirea tenului. Până acum, rutina mea de seara cuprindea demachierea în doi paşi: loțiune micelară şi gel de curățare. De vreo lună am inclus în rutină şi crema demachiantă de la Nivea. Nu ştiu exact de când a apărut pe piață (e posibil să o fii descoperit eu târziu), dar mă bucur că am pus ochii pe ea şi că îşi face treaba aşa bine. Să vă povestesc, deci, experiența mea cu ea.


Pentru început, să nu vă aşteptați să facă minuni. Nu spun că e rea, ci doar că uneori e depăşită de situație. Asta am aflat după ce am mânjit un prosop cu fond de ten şi ceva mascara. De aceea am început s-o folosesc după loțiunea micelară care curăță marea majoritate a machiajului. Am observat că reuşeşte să curețe, totuşi, machiajul simplu al ochilor (adică fără tuş sau creion, doar fard şi rimel).

Cel mai mult îmi place faptul că nu îmi simt tenul uscat după ce o folosesc, iar pielea rămâne foarte  fină. Nu mă aşteptam să fie chiar atât de hidratantă. Şi senzația se menține şi după aplicarea gelului de curățare. În schimb, mă aşteptam să nu se înțeleagă prea bine cu tenul meu gras dar, se pare că încep să devină prieteni destul de buni. Un alt lucru foarte important: nu trebuie să agresezi tenul frecându-l. Pur şi simplu masezi crema pe față şi o clăteşti.

Eu nu am probleme cu sensibilitatea în jurul ochilor aşa că nu am avut vreo reacție la ea de fiecare dată când am folosit-o şi pe ochi. Prefer crema, în defavoarea loțiunii micelare pentru ochi, în mare parte pentru că nu trebuie să frec ca să curăț. Bine, până acum, nici nu am încercat un demachiant bifazic pentru ochi ca să pot să fac o comparație între el şi cremă. Voi face un update al articolului atunci când o să am mai multe informații pe tema asta.

Încă un lucru care îmi place foarte mult la crema de la Nivea: miroase foarte plăcut. Exact ca cea din cutiuța albastră. Cred că şi acesta este unul din motivele pentru care o să continui s-o cumpăr.

Lasă un răspuns

