Make-up

Mâinile tale au nevoie de răsfăț iar Dove e aici ca să te ajute

Nu e prima oară când folosesc săpunul lichid Dove, dar abia acum mi-am dat seama cât de mult înseamnă acea 1/4 cremă hidratantă din compoziția lui.

Timpul, activitățile zilnice, fie că vorbim despre cele casnice sau de la muncă, şi chiar şi vremea fac pielea mâinilor să sufere. De ceva vreme mă confrunt cu nevoia ca după fiecare spălare pe mâini să aplic o cremă hidratantă. Mai grav este că am impresia că nici crema nu face față cerinței mâinilor mele de hidratare.

Ei bine, totul s-a schimbat când am redescoperit Dove, prin intermediul campaniei de testare de la Buzz store. Pe lângă faptul că îmi simt mâinile mai curate ca până acum, crema de mâini de după spălat a devenit opțională şi nu necesară. Chiar şi o singură picătură de săpun e suficientă pentru a curăța şi hidrara mâinile.
Am încercat varianta originală a săpunului, cu un parfum simplu, subtil şi curat.  Parfum care persistă destul de mult la fel ca senzația de mâini curate.

Un alt lucru care îmi place la săpunul lichid de la Dove este consistența lui: nici prea lichid ca alte săpunuri, dar nici gros ca gelurile de duş.

Vă puteți bucura de aceeaşi senzație de hidratare dar şi de arome diferite, care mai de care mai plăcute: Warm vanilla, Cucumber & Green tea şi Fine Silk. Le găsiți atât în farmacii cât şi în super/hipermarket-uri. Ah, gama este şi eco-friendly pentru că pune la dispoziție rezerve de 500 ml (cât pentru două reîncărcări).

#buzzdove #buzzstore

Un gând despre „Mâinile tale au nevoie de răsfăț iar Dove e aici ca să te ajute

Lasă un răspuns

