Make-up

BB Cream Pupa Milano – review

Vara se apropie cu paşi repezi şi m-am gândit să vă dau o alternativă la fondul de ten: un BB cream care m-a surprins cu acoperirea şi rezistența lui. De ce BB cream vara? Pentru că este mai uşor decât un fond de ten aşa că nu încarcă tenul la fel de rău şi, având în compoziție cremă hidratantă, oferă pielii un plus de hidratare. Haideți să vedeți de ce acest BB cream.

Nu am avut experiențe foarte plăcute cu BB cream-urile până acum. Ce am încercat mi s-a părut că oxidează prea tare, nu acoperă nimic sau nu se întinde uniform. A fost o surpriză plăcută să găsesc ceva diferit în BB cream-ul de la Pupa Milano (mulțumesc, Ana, că ne-ai făcut cunoştință! 😀).

Lumina nu m-a ajutat deloc şi nici faptul că a durat destul de mult până să reuşesc să fac poza. Nu oxidează chiar în halul acesta.

În primul rând, trebuie să menționez că voiam să înlocuiesc fondul de ten cu ceva mai lejer din simplul motiv că mi s-a calmat puțin tendința acneică şi nu mai am nevoie de o acoperire foarte mare. E adevărat că am privit cu ceva scepticism BB cream-ul atunci când am pus mâna pe el – nu puteam să mă abțin să nu-mi aduc aminte de primul produs de acest gen care m-a dezamăgit total. Din fericire, cele două produse se aseamănă doar ca nume. Mă aşteptam la o acoperire foarte light, să înceapă să dispară după o oră de purtat, să se oxideze groaznic şi să-mi facă tenul extrem de lucios şi uleois. Din toate temerile de mai sus, una singură s-a cvasi-adeverit, dar nu am găsit încă ceva care să nu oxideze, aşa că am trecut relativ repede peste aceasta.

Acoperirea, spre marea mea surprindere, se ridică la nivelul celei a unui fond de ten lichid – mică spre medie. E buildable fără să dea aspectul acela de „tencuială”. Reuşeşte, cel puțin la mine, chiar să mai estompeze şi cearcănele. Toate astea cu un plus de hidratare. Ca bonus, are şi factor de protecție solară. Pentru mine, BB cream-ul de la Pupa, are tot ce caut într-un fond de ten.

Rezistă bine pe ten, abia seara, pe la 6-7, observ că a început să dispară din zona T. Are o textură foarte cremoasă şi uşoară încât nici nu simți că ai mai mult decât o cremă hidratantă pe față.

Marile mele probleme la tot ce înseamnă fond de ten şi BB cream sunt: oxidarea şi luciul. Chiar dacă, acum, nu se mai întâmplă foarte des să-mi iasă coşuri  (ceea ce e paradoxal pentru că începe să fie cald), sebuum tot există şi, singurul fond de ten care a reuşit să facă față producției crescute a fost Stay Matte de la Rimmel. Dar aici nu vorbim despre fond de ten, nu? Ei, mie mi se pare că BB cream-ul acesta se apropie de performața stabilită de Stay Matte. Nu ştiu cum, dar o face.

Cu oxidarea discuția e alta. Am menționat mai sus că oxidează, acum să explic şi de ce am trecut cu vederea acest aspect. Nu am ajuns la nuanțe de portocaliu, aşa cum s-a întâmplat cu alte produse ( fie că vorbim de fond de ten sau, mai ales, BB cream*) deci e destul de uşor de suportat.

Faptul că nu este pe bază de ulei, e un mare plus pentru tenul gras. Nu îmi face tenul lucios decât în a doua parte a zilei, când oricum ar fi devenit lucios şi singur. Partea cea mai bună este că nici nu-mi simt pielea uleioasă.

În concluzie, am devenit o fană a BB cream-ului de la Pupa. Acoperă, rezistă, nu se oxidează extrem, are protecție solară, hidratează şi, mirosul îmi aduce aminte de plajă. Este clar un produs la care voi reveni de fiecare dată când vreau ceva care să se comporte ca un fond de ten dar să nu îmi încarce tenul.

* Probabil că vă întrebați despre ce alt BB cream vorbesc aici. Cel de la Garnier. A fost o experiență atât de neplăcută şi nu aş vrea să elaborez subiectul.

Ce BB cream-uri ați folosit voi? Cum vi s-au părut?

Later edit: am omis complet faptul că are şi primer! Chiar are un efect de blur asupra porilor măriți. Probabil, datorită primer-ului rezistă atât de bine.

3 gânduri despre „BB Cream Pupa Milano – review

    1. Ştiam eu că am mai uitat ceva 😂. Are 50 ml şi, pe site-ul celor de la Pupa, apare la 55 de lei. Îl găseşti în trei nuanțe: nude, sand şi light nude. Aceasta este varianta pentru toate tipurile de ten. Eu l-am primit cadou şi nu m-am gândit să caut să văd cât costă şi ce nuanțe mai sunt. Cred că data viitoare o să încerc varianta pentru ten gras şi mixt în nuanța mai deschisă.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

