Make-up

Essence – Light up your face – review

Se pare că nu o să scăpăm prea curând de trendul iluminatoarelor. Brandurile de cosmetice se întrec în a scoate produse care să îți facă pomeții cât mai strălucitori cu putință. Mai mult decât atât, bătălia mare este legată de nuanțe: au început cu cele discrete, naturale, şi au ajuns până la „curcubeu” sau albastru. Azi m-am gândit să vă vorbesc despre o paletă de iluminatoare mai discrete care nu primeşte suficientă atenție, din puctul meu de vedere: Light up your face de la Essence.

Light up your face

Câteva cuvinte despre brand: nu am încercat foarte multe produse de la ei dar, ce am folosit au fost foarte bune în raport cu prețul. Mi se pare acel brand care face cosmetice bune la prețuri accesibile.

Paleta are trei iluminatoare: un nude extrem de subtil, aş zice chiar mat, pentru că aşa arată în paletă, dar pe swatch arată o strălucire foarte discretă, un roz mai puternic care mi se pare perfect pentru un machiaj de seară, şi un auriu mai discret dar care se observă foarte frumos pe piele.

Light up your face - swatcehs

Ei, de ceva timp ( a se citi aproape 3 luni) folosesc paleta de iluminatoare de fiecare dată când mă machiez (adică 5 zile din 7, cel puțin). Ce îmi place foarte mult la ea este că nuanțele sunt discrete, perfecte pentru un look de zi cu zi, natural. Rezistă bine pe ten, nu „pleacă” din locul în care le-ai pus şi se aplică foarte bine atât cu pensula evantai, pentru o strălucire mai discretă, cât şi cu pensula pufoasă de iluminator, pentru o iluminare mai puternică.

Light up your face - swatches 2

Singurul aspect care nu-mi place în mod deosebit este faptul că sunt prăfoase şi trebuie să ai grijă la excesul de produs de pe pensulă altfel este destul de greu să difuzezi produsul fără să lase o urmă albă. Dacă aveți un spray de fixare la îndemână (cel pe care îl folosesc de curând este unul destul de accesibil despre care vă voi vorbi mai târziu), atunci nu trebuie să vă mai faceți griji: doar aplicați spray-ul şi apoi tapotați uşor cu un burețel de machiaj.

E adevărat că piața este plină de iluminatoare mai puternice şi mai scumpe dar, din punctul meu de vedere, această paletă îşi merită toți banii. Este accesibilă, primeşti 3 nuanțe (într-o cantitate mai mult decât suficientă) pentru fiecare stil de machiaj, pigmentarea pe ten este bună şi rezistă bine. Nu ştiu dacă aş mai putea cere ceva de la o astfel de paletă.

Voi ați folosit produse de la Essence? Cum vi s-au părut?

 

Un gând despre „Essence – Light up your face – review

  1. Într-adevăr, produsele Essence sunt foarte bune pentru prețurile lor (lacurile de unghii și gelurile pentru sprâncene sunt preferatele mele). Singurele probleme pe care le am de obicei la produsele lor sunt ambalajele, dar până la urmă conținutul contează. :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

