Make-up

Mascara Sexy Pulp Yves Rocher – review

Dintre toate produsele de machiaj pe care le folosesc sunt şi câteva fără de care nu ies din casă. Aici intră rujul, fardul sau creionul de sprâncene, fondul de ten sau BB cream-ul şi, în special, mascara. De când am început să mă machiez am trecut printr-o cantitate extrem de mare de rimeluri (chiar şi acum am vreo două pe care le folosesc alternativ) dar şi prin multe branduri. Până acum nu am rămas fidelă unui anumit rimel. Până acum.

Mascara Sexy Pulp Yves Rocher

Povestea mea cu Yves Rocher a început acum destul de mult timp. Sincer, nici nu mai ştiu cum am descoperit brandul, cert e că produsele lor au devenit un element constant pe măsuța mea de machiaj, în baie, pe raftul de skincare sau cu geluri de duş şi, mai ales, pe comoda cu parfumuri.

Zic să trecem şi la subiectul de bază: Mascara.

Cum spuneam şi la începutul articolului, am încercat destul de multe rimeluri până acum deşi nu sunt foarte pretențioasă la ele. Ştiu că nu pot să facă minuni, ca de exemplu „efectul de gene false”. Nu am vazut până acum un rimel care să dea atât de mult volum. Alungire da. Asta se poate, şi Sexy Pulp de la Yves Rocher chiar o face bine. Nu am genele foarte lungi şi de aceea o să aleg un rimel care promite mai mult alungire decât volum.

Sexy Pulp Mascara Yves Rocher

Îmi place, la acesta mascara, că defineşte genele şi nu le lipeşte unele de altele. Dacă e ceva ce urăsc la fel de mult ca negrul scurs de pe gene pe pleoapa inferioară asta este să pară că am trei fire de gene pline de o mâzgă neagră. Am observat, ce-i drept, că nu mai sunt foarte multe rimeluri care fac asta, dar se poate întâmpla cu orice mascara din momentul în care începe să se usuce. Atunci devine mai vâscos, se aplică mai greu, nu mai alungeşte genele ca la început şi le lipeşte. De aceea nici nu am vrut să încerc acea mascara de la Rimmel London (Spider eyes).

Periuța e destul de mare dar nu chiar atât de greu de manevrat. Mi s-a întâmplat o dată sau de două ori să ating pleoapa inferioară când îl aplicam pe genele inferioare dar nu a fost ceva ce nu s-a putut rezolva cu un bețişor cu vată. În schimb, e puțin dificil să ajung la genele scurte din colțul intern ceea ce nu mă deranjează; prefer să am genele alungite mai mult în colțul extern pentru că mi se pare că îmi face ochii mai mari. Forma periuței nu ajută exagerat la curbare deci să nu vă aşteptați la gene mega-curbate care să vă atingă sprâncenele dacă nu folosiți un cleştişor.

Rezistă foarte bine pe gene. Nu m-am trezit până acum neagră sub ochi chiar daca l-am purtat mai mult de 10 ore. Se usucă destul de repede pe gene deci, nu trebuie să-ți faci griji că dacă o să clipeşti mai tare o să trebuiască să-ți refaci machiajul.

În concluzie, rimelul are cam toate calitățile pe care le caut: nu se întinde, alungeşte şi defineşte genele, se usucă repede după aplicare şi rezistă foarte bine. Era să uit, se demachiază chiar uşor şi fără să trebuiască să freci. Dacă până acum nu am rămas la un singur rimel, de când am început să folosesc Sexy Pulp mă gândesc serios să îl recumpăr.

Ce vă doriți voi de la o mascara? Care este preferata voastră?

4 gânduri despre „Mascara Sexy Pulp Yves Rocher – review

  1. Folosesc doar rimmel waterproof, altfel ma trezesc cu urme negre sub ochi. Si am si gene foarte incapatanate ce nu stau curbate decat cu rimel waterproof. Cautarea mea pentru un rimel bun si ieftin continua. Am incercat cateva si de la Yves Rocher, dar nu m-au dat pe spate…Si ma deranjeaza ca majoritatea au niste perii atat de mari si impractice.

    Apreciat de 1 persoană

  2. As fi vrut o poza cu genele tale inainte si dupa utilizarea acestui rimel 😀 eu folosesc acum un dupe (nu este replica), Absolute Lashes dupa They’re real. Imi place super mult cum imi face genele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

