Make-up

Beauty Question Tag

Ce face bloggerul atunci când are multe review-uri începute și neterminate? Se apucă să scrie un tag! Pe acesta l-am preluat de la Miss R și e plin de întrebări interesante. Sper să vă placă și vă încurajez să răspundeți și voi în comentarii :).

Care a fost primul tău produs de machiaj?

Oscilez între mascara și pudra compactă. Cel mai probabil mascara dar nu mai știu să spun de unde.

Descrie cum ar trebui să fie rimelul perfect. Ai găsit un rimel care să corespundă cerințelor tale?

În primul rând nu trebuie să-mi lipească genele una de alta. Apoi să le alungească puțin și să reziste toată ziua. Și da, cred că l-am găsit: Sexy pulp, despre care am scris aici.

Ce tip de acoperire preferi pentru fondul tău de ten?

Medie spre full-coverage. Am tenul gras și, din când în când, îmi mai ies coșuri pe care nu pot să le acopăr cu un corector de culoare și un fond de ten prea fluid. Partea bună este că majoritatea fondurilor de ten pe care le-am încercat aveau acoperire medie spre mare și, totuși, nu îmi simțeam tenul încărcat.

Produsul tău de makeup high end preferat?

Singurul produs high end pe care îl dețin este o paletă de farduri, travel-size, de la Estée Lauder. Nu pot să spun că este preferata mea dar o folosesc destul de des.

Ce brand de cosmetice ai vrut întotdeauna să încerci dar nu ai făcut-o încă?

Too Faced. ‘Nuff said.

Marca ta favorită de cosmetice drugstore?

Uumm, nu pot să aleg una așa că o să le enumăr pe toate în ordine aleatorie: Rimmel, Maybelline, Astor, Essence și Catrice.

Folosești gene false?

Nu am folosit până acum dar plănuiesc să încerc.

Există vreun produs de makeup de care nu te poți lipsi?

Există. Mai multe. Dacă e neapărat necesar să aleg un singur produs o să merg pe concealer pentru că am cearcănele foarte închise la culoare și am nevoie de ceva care să ilumineze si să estompeze puțin zona.

Numește trei produse de makeup preferate.

Vivid Lacquer de la Maybelline, Colorstay de la Revlon și spray-ul de fixare de la Rimmel.

Cât de des faci cumpărături de cosmetice?

O întrebare mai bună ar fi fost: „Când NU faci cumpărături de cosmetice?”. Exagerez. Cam o dată pe lună, uneori și mai des dacă nu-mi nimeresc nuanțele atunci când comand de pe internet.

Ai un beauty budget?

În principiu, da. Dar nu țin foarte mult la el.

Ce tipuri de cosmetice cumperi cel mai des?

Concealer-ul iar, în ultima vreme a fost mai rău pentru că am dat fail la nuanțe sau textură și a trebuit să corectez (pun not intended).

Ce machiezi mai întâi: fața sau ochii?

În general, fața dar, când încep o paletă nouă de farduri și nu știu dacă are fall-out sau nu, prefer să încep cu ochii ca să pot curăța repede zona de sub ochi.

Colecționezi produse de machiaj sau cumperi ce ai nevoie, când ai nevoie?

Am o slăbiciune pentru rujuri dar nu cât să spun că le colecționez. De obicei îmi cumpăr lucrurile de care am nevoie.

De obicei, analizezi lista de ingrediente înainte de a cumpăra produse de makeup?

În mare, mă uit să nu aibe parabeni dar, cam atât.

Ai un magazin favorit pentru a face cumpărături de cosmetice?

Chiar mai multe: Aoro, elefant, 1001cosmetice. De obicei, vânez reducerile și pachetele promoționale.

Îţi place să încerci noi produse de îngrijire a corpului sau rămâi fidelă unora?

De fiecare dată când intru într-un magazin, fie el hypermarket, fie un magazin ca DM (mai ales DM) ies cu câte un produs nou pentru duș sau baie. Mai nou, „colecționez” spume de duș.

Dacă ai putea cumpăra doar de la un anumit brand, care ar fi acela?

Aș alege un brand care să aibe o linie de makeup și una de skincare sau un brand dermato-cosmetic. Probabil Bioderma sau Estée Lauder.

Numeşte o celebritate care are mereu un machiaj superb.

Gigi Hadid.

Îţi cumperi de obicei produse de machiaj din magazine online?

Aproape de fiecare dată. E mai simplu.

Câte produse de păr foloseşti zilnic?

Nu folosesc zilnic ceva pentru păr. Maxim șamponul uscat de la Batiste și puțin fixativ dacă îmi fac ceva mai complicat. Sau, când simt nevoia de volum în plus, folosesc spray-ul XXL Volume tot de la Batiste.

Cât de des îţi schimbi culoarea unghiilor?

Când mă plictisesc dar, în general, la o săptămână.

Ce trăsătură îţi place la chipul tău? 

Culoarea ochilor pentru că se schimbă în funcție de lumină: acum sunt verzi iar dacă mă mut doi pași mai într-o parte, se fac căprui-aurii.

De ce iubeşti machiajul?

Pentru că îmi dă oportunitatea să fiu creativă, să mă joc cu texturi, culori, să văd cum o linie trasată cum trebuie schimbă totul. Nu degeaba oamenii profesioniști în machiaj se numesc „make-up artists”. Chiar sunt niște artiști. Poate sună clișeic dar ăsta e adevărul.

 

4 gânduri despre „Beauty Question Tag

Lasă un răspuns

